091118

Hej allihopa!

Hoppas allt är väl med er, med mig är det toppen. Jag känner mig utvilad, är ledig, nyduschad och jag ska träffa KARIN! Fast vädret suger ju, och dem har tydligen varnat för storm, men det får gå ändå.

Måste bara säga att jag får lätt torra läppar, och lypsyl fungerar verkligen inte på mig, bara för stunden. Men någonting som gör underverk är vaselin. Det blir skitsnyggt på läpparna också, om man jämför med Nivea.. Blir en snygg glans, och det vårdar verkligen superbra!

Nu ska jag skynda mig lite, tåget går om en timme och jag är fortfarande inte färdig. Haha! Bjuder på en bild på mig själv tagen idag. Håret är ofixat, t-shirten fick jag av Anki Nilsson när jag var med och sjöng allsång med henne i somras, och färgen är kanske inte den grannaste.. hahahahha! Nåja, sak samma! ;)

Ha en fin dag!

2 kommentarer
Postat av: C

Duger väl som hemmatröja åtminstone :P Då är vi 2 om torra läppar. Vaselin = läppglans också heheh

2009-11-18 @ 12:05:32
Postat av: Annika

du är vacker i allt gumman

2009-11-18 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0