091117

God Förmiddag!

En vacker dag idag, och för mig väntar det jobb. Funderar dock på att göra mig iordning nu efter frukost och åka in till stan. Butiken Olofssons kanske har en bra jacka till mig för ett rimligt pris? Ska kolla iallafall hade jag tänkt. Idag jobbar jag från kl 15 - 20 och känner på mig att jag antagligen kommer vara ganska död ikväll med, haha. Men idag har jag ingen huvudvärk åtminstone, och det känns bra.

Imorgon ska jag träffa söta Karin i Malmö. Jag längtar mycket! Vi ska fika lite, men jag hade tänkt att hålla kvar henne några timmar.. haha! Vi bådar jobbar så olika skift. att träffas då är riktigt svårt ibland. Men nu har vi äntligen hittat en dag, och den har varit bestämd i över en vecka, haha!

Nu ska jag äta min nyttiga chokladbit som är helt fantastisk. Jag tycker varken den är äcklig eller god, men jag blir bannemig inte sugen på någon choklad överhuvudtaget när jag ätit den. Ni ska få mer information om den sen och vart ni kan köpa den, den gör verkligen underverk och innehåller mycket kakao och bara nyttig ämnen för övrigt!

Ha en fin dag allihop! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0