091116

God morgon. Jag är svintrött, och såååå himla less på butiker för tillfället.

Måste ju lämna tillbaka min foundation, men det får bli imorgon istället, eller om jag gör det på onsdag. Men, ni vet min jacka jag köpte på New Yorker i lördags? Tror ni inte bruden i kassan lyckats göra hål efter där larmet satt? Mamma såg det av en slump inatt när vi körde och lämnade pappa på bussen till Norge.

Jag blir så förbannad! Nu får jag köra dit bara för den sakens skull. Ska ha alla pengarna tillbaka, 539kr. Sen får jag försöka lyckas hitta en varm jacka en annan dag. Det hade behövts typ idag, svinkallt ute! Så jag blir så himla trött.. Ingenting går som man tänkt sig nuförtiden känns det som.

Vill skicka en hälsning till pappsen. Vi kommer inte ses på länge du & jag, men du ska veta att man kan inte få någon bättre far än dig. Kommer sakna dig så fruktansvärt mycket, och jag hoppas tiden går snabbt. Älskar dig pappa!

Ska jobba senare idag, men fick gå upp tidigare nu för att åka och lämna jackan. SUCK. Ska äta upp min frukost nu, och min nyttiga chokladbit man ska ta i samband med frukosten, får hoppas att sötsuget håller sig borta idag.

Kram på er! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0