091114

God morgon allesammans!

Gud vad tråkigt väder det är.. molnigt, grått och nej usch! Hösten och vintern kan vara otroligt fin om bara solen kommer fram, då är det verkligen underbart. Men inte idag tyvärr.

Idag ska jag iväg till Center Syd, själv verkar det som, och leta efter en varm vinterjacka, ett par varmare skor och även en keps jag kollat in! Vill ha en keps till de tidiga morgnarna på tåget då man inte pallar fixa frillen.. haha! Hittat en supersnygg för endast 99kr på Stadium. Så hoppas jag lyckas hitta något utav det jag söker åtminstone.

Så jag ska faktiskt bara diska undan tallriken sen frukost, och göra mig iordning sen är jag på väg.

Vad ska ni hitta på idag? =)


99kr på Stadium!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0