091110

God Morgon!

Här sitter jag, nyvaken, ont som fasiken i armen och ganska seg.. men det ska inte hindra mig från att klä upp mig om en halvtimme och sjunga på begravning kl 11!

Jag känner mig väldigt bra i kroppen efter vaccinet, förutom just då att man får ont i armen. Men det är faktiskt okej! Känns som mega träningsvärk.. Så jag hoppas det är det enda som händer också! Men lika mycket som jag vill att folk respekterar att jag tog den, respekterar jag att folk inte tar den. Jag förstår att folk är rädda, jag var likadan först. Jag kände mig skeptisk iochmed att det inte hunnit testats så mycket, men när jag fick möjligheten och övervägde så valde jag att ta den ändå.

Nu ska jag göra mig iordning och packa ihop utrustningen som behövs till spelningen i kyrkan idag. Trots att jag aldrig ber, så ska jag banne mig be om att det ska bli finare väder. Haha! Det är ju bara grått och regnigt HELA tiden! Hade ju kunnat vara sol, men ändå höst.. hade varit mysigt. DÅ älskar jag hösten.

Ha en fin dag allihop!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0