091109

Tjohoo allihopa!

Som ni ser är en del återställt, men jag har faktiskt problem med att få till menyn och inläggskolumnen rätt.

HUR GÖR JAG? Snälla någon, hjälp mig.

Annars idag har jag jobbat från kl 10 - 15, det var lagom, för idag är jag svintrött. Hade megaproblem att sova inatt. Så det var lagom! Efter det åkte jag till vårdcentralen och fick vaccinsprutan.

Media blåser upp alla som har biverkningar, men alla jag känner har bara fått lite ont i armen osv. Det är bättre att få sprutan än att riskera att faktiskt få svininfluensan och t o m riskera att DÖ! Jag får hellre någon biverkning än ligger i en kista såhär ung. Äldre klarar sig bättre, för de har redan gått igenom flera influensor som funnits tidigare, men vi yngre är ju helt "färska". Så nä, det känns jättebra. Har inte alls ont för tillfället, och det gjorde inte heller ont, men jag har förberett mig på att ha lite ont imorgon, men det kan jag ta. Som sagt, hellre det än ligga i en kista.. haha!

Imorgon ska jag sjunga, vilket jag verkligen ser fram emot. Ska sjunga tre låtar faktiskt på en begravning, och det är superfina låtar.. Det känns verkligen som en ära att få sjunga på någons begravning. Dem har valt just mig, att sjunga till den avlidna en sista gång, och det gör jag väldigt gärna. Förmedla känslor via sång är något jag älskar att göra ju, så jag tackar inte nej, trots att det är en begravning. Jag gör det för deras skull!

Jag ska försöka pilla lite till med bloggen, men om ni vet någonting som kan hjälpa mig, var inte rädda för att lämna en kommentar eller mejla mig på [email protected]. Det hade betytt mycket för mig!

Vi hörs senare! ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Detta hände en kompis med. Bara sådär, men det var inte denna blogg siten som tur är. Måste vara något med site koden, men har inte en aning om hur den ser ut. Kanske skicka en del av den till mig så jag kan se hur den ser ut?

2009-11-09 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0