091105

TJOHOOOO!

Idag är jag faktiskt jätteglad. Jag har sovit, jag har fått min lön (som blev mer i svenska kronor än vad jag hade räknat med), den ansvariga för Sommarchansens priser ringde mig och bekräftade att jag nu ska få uppträda en kväll på Wallmans Salonger i Helsingborg nu i november. Det lutar starkt mot den 20:e november. Men det kommer bli bekräftat imorgon och senast på lördag! För er som är intresserade av att boka kan gå in HÄR och göra det! Det sägs ju vara en otrolig upplevelse att vara på Wallmans en kväll, spännande som bara den. Ska sjunga antingen en eller två låtar, ej bestämt ännu. Men jag vet redan vad jag ska ha på mig, haha!

Vad tror ni om outfiten nedan med långt utsläppt hår och röda läppar till?

Nu kl 14 ska jag iväg på ett hemligt möte, ska bli så spännande, haha! Vi hörs senare, ska ta en kaffestund med mamma nu hade jag tänkt!

För övrigt, bli aldrig kunder hos Phonera. Dem skiter i sina kunder.





Kommer bli skitsnyggt!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0