Vilken dag.

Vilken konstig dag det varit idag.

Humöret har verkligen gått rakt upp och rakt ner.
Ibland är livet jobbigt, ibland måste man bara ta itu med vissa saker.. Tyvärr.
Jag längtar iallafall tills den dagen jag har någon som jag kan lita på 100% på, förutom min familj såklart.
Den där personen som älskar dig och uppskattar dig för den du är. Som, vad fan som än händer, ALLTID finns där för en.

Sen längtar jag även enormt till studenten. Få avsluta detta kapitel i mitt liv och få gå vidare.
Hoppas som fan att jag kommer in på folkhögskolan jag ska söka nu nästa vecka den 12:e maj, då får jag även komma ifrån lite och uppleva andra ställen, bli mer självständig och möta människor som älskar att syssla med musik som jag själv gör.

Nu ska jag sova, och imorgon är det en ny vecka, och en ny dag. Vädret skulle bli skit tydligen enligt nyheterna, plus att vi ska till brandstationen... Så JÄVLA tråkigt. Jag vill inte släcka någon jäkla eld. Det gjorde jag i femte klass ändå så.

Jag säger godnatt, och skickar iväg ett "jag älskar er" till min älskade familj. Vad vore jag utan dem?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0