Underbara Ystad!

Vilken utflykt hela familjen har varit på idag.
Har precis kommit hem, och vem körde hela vägen från Ystad och hem, ca 10 mil? Jo jag.
Är jag trött? Verkligen.. Suttit fullt koncentrerad hela vägen, haha!

Vi hade i alla fall det helt fantastiskt. Stannade även vid ett gatukök, där maten smakade jäkligt konstigt, och vi ville bara säga till henne att hennes pommes smakade en aning konstigt, och hon kunde verkligen inte ta kritik! Vi ville bara hjälpa till, men jag har märkt det att vart man än är, och vem man än säger till, ang. sådana saker, så blir dem skitsura, försvarar sig så mycket de bara kan, och kommer bara med en enda kommentar: "Det är ingen annan som har sagt någonting förut..". Det är det aldrig tycker jag. Blir så trött på sådant! Man måste kunna ta lite kritik, och när man säger det med en vänlig ton och vill bara hjälpa till, så blir man bemött på det sättet. Usch nej, väx upp.

Förutom det, så var det underbart. Vi var nere i ett litet samhälle som heter Svarte, gick på stranden där.. och mer berättar jag inte, utan jag låter bilderna tala för sig själva.

    
Gatuköket med rosa/vit-prickiga dukar! Fast maten sög.. men tyckte om dukarna! ^^

  
Detta var nästan det enda man kunde skåda från bilen från Ystad till Svarte.. Märks att man är i Skåneland!

 
Vägen ner mot havet.. och se hur vackert det var vid havet och stranden.. Herregud!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0