Underbar dag!

Dagen blev trots hela förmiddagens väder underbar! Vädret ikväll är strålande, och hela familjen har haft en toppendag. Jag har gjort en hel del ändå! Det blev besök hos min faster i hennes nya hus, oj så fint det var! Hon har själv målat om en massa och det blev verkligen superbra! Hon är duktig på det där med att inreda och göra snyggt..

Efter det handlade vi lite mat, och åkte hem och lagade middag. Det blev mammas UNDERBARA korvstroganoff med makaroner.. Alltså det var så jävla gott! Sen låg man i soffan och degade så mätt man var, haha! Eller det önskar jag att jag hade gjort.. för istället var jag & pappa tvungna att öva inför en spelning som är snart, rättare sagt den 6.e juni! Så fick repa en del istället, men det var kul, haha! Kan bli lite galet, 20 olika tonarter, felspel hit & dit.. men kul är det!

Så nu ska jag avrunda min söndag med filmen "Click" på tv med Adam Sandler och sen ska jag nanna hade jag tänkt, upp tidigt till skolan imorgon.. Usch!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0