Tyskland imorgon!

Nu blir det läggdags för min del, för att imorgon ska jag upp redan klockan 5 för att bege mig med familjen mot Tyskland för att shoppa onyttigheter till vår kommande student- och 50års fest! Det ska bli trevligt trots den tidiga uppgången på morgonen.. Usch, jag längtar inte.

För övrigt tror jag att jag håller på att bli sjuk. Rejält täppt plus att den övre delen av halsen börjat göra ont. Jag har verkligen inte tid och råd med detta nu! Jag har ju för fan spelning nästa helg.. Suck. Folk förstår inte vad det innebär att bli smittad och sjuk och hur mycket pengar man förlorar.. Känns jävligt tråkigt.

Men jag håller mig positiv, jag ska övervinna detta innan spelningen, utan tvekan!

Bums i säng nu, jag kommer ändå inte kunna somna förrän om två timmar eller något.. så får ligga och filosofiera ett tag antar jag! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0