Ta hand om sig själv..

När jag kom hem från skolan förberedde jag mig direkt för att repa, men så blev det inte. Mina föräldrar skulle med min bror in till stan för hans trumlektion, och jag följde med. För under tiden min bror hade lektion åkte vi ner mot strandpaviljongen i stan och gick ner mot havet.. Det var så ofattbart vackert där nere! Såklart glömde jag min lilla kompaktkamera, och såklart tänkte jag inte på att ta med min systemkamera.. Men jag fann en lösning. Pappas mobil med 8 megapixlar är skitbra, så jag snodde den en stund och skuttade runt i solen och fotograferade.. Snacka om att jag mådde bra!

Men repningen kommer man inte undan ändå, den måste göras såklart, men det blev en liten fördröjning på det hela! Så får strunta i datorn nu.. men tänkte visa er ett par bilder jag plåtade lite snabbt vid havet, och ja jag vet, nästan alla bilderna är lite sneda, men strunt i det! Det var spontana bilder! =) Denna plats som jag fotograferade, är det absolut bästa med hela Landskrona.. så otroligt vackert. Tyvärr är det enda också..




Vackra strandpaviljongen och vattentornet..


Vackra syréner.. De luktar fantastiskt gott!




Så vackert det var.. Sned bild dock, haha! Sorry!


2 kommentarer
Postat av: Jesper :P

Du har ju verkligen talang för fotografering =D

2009-05-25 @ 23:01:50
Postat av: michelle

Filmen var suverän! Dock väldigt fängslande och mega hemsk, en tår i slutet, jappjapp!



Men fan, jag kan inte fatta att den var baserad på en sann historia, vilka sjuka människor det finns!



anyway, sovgott! ses imorgon madelään! <3

2009-05-26 @ 00:39:50
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0