Söndagkväll

Kvällen smyger sig på, och jag är precis nyduschad!
Ska strax fixa håret lite hade jag tänkt, platta det och prova ett nytt glansserum jag köpt!
Hoppas det fungerar, kostade 90kr för en liten flaska..

Promenaden innan idag bestod av en lång och dryg tipsrunda om hålan man bor i. Ställde endast upp på den för min kära mors skull, man får ju faktiskt ge & ta. Hon följde ju bland annat med mig till Furuboda, så snällt av henne, för fy tusan så nervös jag var.

Ikväll blir det en annan hyrfilm, den nya som precis kommit ut med Angelina Jolie. Changelin, heter den så tro? Någonting i den stilen i alla fall, och det är Clintan som regisserat så jag känner på mig att den filmen är bra, och faktiskt, Angelina kan skådespela när hon väl vill. Hon kan vara fantastisk, men tycker det är synd att hon för det mesta väljer skitroller, men hon tjänar ju på det, haha!

Har fortfarande lite problem med vad jag ska ha på mig på studenten. Jag har ett par fina vita klänningar här hemma, som är sådär figursydda som jag vill ha dem, men där är ett enda stort problem. Dem är genomskinliga!
Hur ska man göra? Vad kan man göra åt det?

Finns det någon som har svar på dessa frågor så snälla hjälp mig, börjar bli nådigt desperat! Sen skulle jag vilja ha klänningen "Bel air" från Stylebystars också, men den är ju typiskt nog slut... Kolla in så snygg den är!

  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0