Sommarchansen

Sitter just nu i skolan, väntandes på sista lektionen.
Gick in och kollade vilka som kom vidare i Sommarchansen 2009, och mitt namn var med!
AHH! Så jäkla kul. Ni förstår nog inte hur underbara de sommarkvällarna är där, ifall ni inte varit där.
Det är fantastiskt underbart, stämningen, folket, musiken! Allt.

Sen idag har jag även fått reda på att jag har fått MVG i musikteori, projektarbete och Svenska B!
Känns som om dagen är ultimat redan, men den är långt ifrån slut.

Just nu är jag supertrött, men jag är helt sjukt glad!

Klicka här för att se de andra medverkande i Sommarchansen 2009!
1 kommentarer
Postat av: Frida.

grattis

grattis

grattis

grattis!

:D ..sa jag grattis?

2009-05-15 @ 14:08:43
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0