Skissblock?

Var inne en runda i stan med min mamma och min bror. Medan min bror hade trumlektion, svansade mamma & jag runt på stan lite och gick in i en liten affär som har halva priset på allt, då det ska gå i pension!

Massa söta grejer, gamla kort, massa gamla böcker och småprylar, superskoj! Hittade lite smått & gått där som jag blev jäkligt glad över faktiskt! Men så fanns det en sak jag retade mig på.. jag hittade ett skissblock som jag inte köpte, men jag tyckte texten på framsidan var lite.. opassande kunde jag tycka.

Eller vad säger ni?



Hittade en Marilyn Monroe väska. 49kr egentligen, men halva priset på allt! ;)



Skitfint block, med massa fina sidor i! Tyckte det passade mig ganska bra.. ^^


Sen blev det en massa fina 40-tals kort och en lite större målad plansch på Elvis, ska fotografera det sen istället när jag ramat in allting! Mycket finare så! ;)
1 kommentarer
Postat av: Frida.

Åh vad e detta för affär? :)

2009-05-18 @ 20:37:36
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0