Mäktigt förbannad man blir!

Gah, jag blir TOKIG på idioterna som finns där ute.

En människa har budat på mina skor på tradera,
och i informationsfältet har jag skrivit allt man behöver veta, INKL. höjden på klacken.

Nu är det ett dygn kvar på auktionen, och jag har fått ett mejl från denna person som budat.
"Jag vill ångra mitt bud, jag tror klacken blir för hög. Är det okej?"

Alltså NEJ! Fy satan vad jag blir förbannad. Har man budat så har man!
Höjden på klacken stod ju där från början!

Det som gör mig kluven är, att jag har ett felfritt omdöme, 100% positivt,
och vill verkligen inte ha något negativt (från en person som inte vet vad denne sysslar med).
Så, ska jag låta personen få ångra det, eller inte?

Jag hatar sådant här. Jag tåler inte sådana människor.
1 kommentarer
Postat av: michelle

Men hon läste väl allt innan hon budade, annars är hon trög. Det viktigaste typ!



Det beror på om, bud är bindande. Men, ja allt är upp till dig.



PS: Såg ditt sms, kan ju inte svara, inga pengar. Jag kom hem för knappt en timme sen, har varit i Hbg sedan 1-2 tiden. Men allt bra annars idag? :)

2009-05-10 @ 19:45:38
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0