Lyckad lärarmiddag!

Det var en oerhört trevlig kväll.
Alla var så finklädda, lärarna hade även dem klätt upp sig, och vi hade helt otroligt skoj!
Vi åt, pratade minnen under dessa tre år, sjöng.. Ja det var så mysigt!
Ja, jag vill tacka hela ES06 för en fin kväll i alla fall, det blev mycket skratt.. Inte sant Michelle? Haha! ^^ 

Men när jag tänker på gårdagen.. det känns som en dröm. Furuboda.. vilken dröm det är för mig nu.
Jag vill tillbaka dit, jag är inte lycklig här! Det enda som gör mig lycklig här nu är min älskade familj..
men jag kände mig ju så hemma i Furuboda.. jag vill dit.. NU.

Nu ska jag nog sova ett par timmar, in till stan imorgon igen.. fast är ledig, och då blir det religionsplugg inför provet nästa vecka! Ska drömma om Furuboda ett tag innan jag somnar, haha! =)

Här får ni en bild på två underbaringar i min klass, Micke & Frida!


Vilka posers.. haha! ^^
1 kommentarer
Postat av: Frida.

HAHAH, posers som är för coola för att ens titta in i kameran^^!

2009-05-14 @ 11:52:33
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0