Liten shoppingrunda

Efter min broders uppträdande var jag återigen otroligt stolt. Han är ju så duktig!
Så den dagen han slutar med trummor, då slutar jag med sång. Hahaha, han får alltså INTE sluta med trummor. Då blir jag ledsen! ;)

Vi åkte direkt till Center Syd direkt efteråt för att hinna med allt vi planerat. Där letade jag efter studentklänning utan framgång, men hittade lite annat fint till studenten. Jag hade planerat att köpta ett par vita ballerina till själva studentdagen för att där vi tar studenten finns det bara kullersten på alla gatorna, så högklackat känns misslyckat.
Men jag hittade ett par väldigt låga pumps, med en helt okej klack (jag är för höga klackar egentligen...), och de kostade bara 199kr på DinSko! Så jag köpte dem, de var även riktigt sköna! Jag rekommenderar dem!
Sen köpte jag även ett par vita töjningsörhängen i plast på Stjärnurmakarna, också på Glitter köpte jag en stor vit blomma man kan ha i håret och som brosch, och ett par vita armband! Till studenten ska jag & min mor göra en airbrusch tanning som det kallas, och då blir det extra snyggt att ha vita accessoarer för att framhäva den bruna färgen ytterligare!

Nu är hela familjen helt slut efter en heldag, så nu ska det bli grillad kyckling med rotfruktsblandning till middag, mums!
Sen har vi hyrt lite film också till kvällen, bland annat den svenska "Låt den rätta komma in", den sägs vara riiiktigt bra och läskig! ;)

   
Töjningar 40kr/st, Stjärnurmakarna.
Studentskor (snyggare IRL), 199kr, DinSko

2 kommentarer
Postat av: Matilda

Men. Du kunde fått mina sånna vit töjningar gratis! Har också köpt mina där.

2009-05-16 @ 18:29:03
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nä, förvisso inte på 6 mm. Men en på 8 & en på 10 mm :)

2009-05-16 @ 18:35:38
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0