Hemma igen!

Nu har vi precis kommit hem igen!

Jag var med i tävlingen, och det gick galant. Så håll tummarna nu för att jag går vidare,
dem publicerar namnen på de som går vidare i Kvällsposten om en vecka antar jag!

Efter det gick vi till bilen och stack till Center Syd. Brorsan skulle ha spel,
så jag sprang in på gina tricot och köpte en klänning jag länge tittat på.
Har ingen bild på den tyvärr, men det är en vit överdel, och underdelen är en svart
klockad kjol.. Skitfin, och kostade bara 199kr.

Ska dock tvätta den och hoppas att den krymper lite.. Denna är antagligen provad av någon som inte har XS..
kändes ganska töjd faktiskt, men det blir nog bra efter tvätten.

Så kom precis hem, och härnäst ska jag plugga lite på teoriprovet vi har nu i veckan..
Just det, tavlan ska också göras. Men det går snabbt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0