Första maj

Idag är det ny månad, och nu är det inte lång tid kvar till studenten, herrejösses!
Om 11 dagar är det även intagningsprov till Furubodas folkhögskola, jag är redan nervös, haha!

Vaknade för mindre än en timme sen, och shit vad slö jag är idag.. Blev sent igår.
"The Day the Earth Stood Still" var faktiskt, enligt mig, riktigt bra. Jag tyckte mycket om filmen,
fast jag inte alls tycker om sci-fi filmer annars!

Ska in till farmor om några timmar, sen får jag se vad jag orkar hitta på idag, för som sagt, vad slö man är!
Vill bara ligga på soffan och kolla på tv ungefär... Haha!

En liten nyhet är att nelly.se har börjat sälja Steve Madden, som är några utav världens absolut snyggaste skor.. Jag bara dreglar. Kolla in!


Väska - Gina Tricot, 199kr.
Skor - Steve Madden, nelly.se, 1149kr.
Vit klänning - Chicy.se 565kr.
Vit klänning - stylebystars.se 499kr.

Den sista klänningen är jag mycket nära att beställa som studentklänning, vilken av de vita tycker ni är snyggast?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0