Changeling

Har precis gått & lagt mig efter att ha suttit helt fast vid tv:n, tittandes på filmen "Changeling".
Jag vet inte vad jag ska skriva. De enda orden jag får upp i huvudet är; mästerlig, fantastisk, sorglig, otroligt bra, fantastiskt skådespel and so on.

Funderar ni på att se den, eller har ni aldrig hört talas om den? Stick och hyr den, och SE den! Den är värd varenda krona, och den här filmen ska jag banne mig köpa. Som jag sa innan, Angelina Jolie kan skådespela när hon verkligen vill... och i denna filmen, alltså wow. Vilken skådespelerska hon är egentligen! Får ju inte heller glömma Clint Eastwood som regisserade filmen, alltså, helt otroligt. Sen kan jag inte rå för att bara älska allt det övriga, såsom miljön, kläderna, uppförandet (förutom asen i filmen som ni lär märka vilka de är).

Nu ska jag sova gott, och hoppas på att jag får sömn.. Ska upp klockan 6. USCH!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0