Äntligen hemma

Äntligen är jag hemma igen.
Tog ett tag att köra till Båstad, men det gick bra.  Bröllopet var jättefint, och allting gick galant för min del i alla fall, så det kändes bra! Dem var nöjda i alla fall, det är det som räknas tycker jag! =)

Nu är jag lite rikare, och överdrivet trött efter hemkomsten. Vi handlade ju en massa mat också innan vi stack hem, så jag är halvt död känner jag. Enda ordet jag tänker på är: "Sooooova"... Men det kan jag inte göra nu!
Ska ta en skön dusch i alla fall, och äta middag, har ju inte hunnit det ännu!

Jag hade ju förresten på mig den blommiga klänningen, också valde jag mina höga gladiator heels från Scorett av märket Tiamo. Dem var så sjukt snygga på, men jag upptäckte ett problem.
Många som läst min blogg förr vet att jag har jättesmala handleder, så det är alltså inte många armband som passar mig, och nu har jag samma problem med mina jäkla vrister.. Aldrig direkt haft ett par skor med spänne över vristen, men dessa pumpsen har ju det.. Så det var lite löst där, men det gick ändå, men så jäkla typiskt.. Vilka i-lands problem man råkar ut för!

Nä, dusch & middag kallar, dags att ge sig av! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0