2009.05.30

Nu är vi hemma återigen från Tyskland!

Vilken dag det varit.. Jag steg upp klockan 5 imorse, och det första jag hörde var vacker fågelsång utanför mitt fönster, och det var helt fantastiskt väder. Sen var det bara att göra sig iordning, käka och sen åka iväg mot färjan till Danmark.. Efter färjan däckade jag i bilen och sov nästan hela vägen ner till färjan mot Tyskland.. Haha, det var megaskönt.

Väl i Tyskland var vi där nästan så tidigt som man bara kunde, men ändå var det en massa folk. Inne på bordershop, eller vad det heter, kändes det nästan som kaos. Folket bara sprang över allt, skulle ha dittan & dattan, knuffades och hade sig. "GAMAR", tänkte jag hela tiden. Att man inte bara kan ta det lugnt? Haha!

Men allting gick bra. Vi fick tag i det vi skulle, sen begav vi oss hemåt, och kom hem ungefär nu, så det har ju ändå tagit ett tag.. Men det har varit trevligt ändå!

Nu är jag, att tilägga, HELT slut. Jag är helt sjukt trött, och det känns jobbigt att tänka på att jag en lördagsmorgon klev upp klockan 5, för jag vet hur trött jag kommer vara imorgon istället.. Men det får man ta!  Nu blir det slapp i soffan och sen ska vi nog grilla och njuta av det underbara vädret!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0