2009.05.26

17 dagar kvar. 17 dagar kvar. 17 dagar kvar.  17 dagar kvar.
Nämnde jag att det bara är 17 dagar kvar till studenten?

Det känns helt jäkla overkligt, och imorgon har jag mitt absolut sista prov i gymnasiet. Det sista! Det är ett MVG prov i religion jag faktiskt inte pluggat mycket på.. Jag orkar faktiskt inte, för jag nöjer mig med ett starkt VG i religion, OM jag nu inte klarar detta MVG prov!

Iallafall, så dagen började jäkligt fint med vackert väder osv, men den har sakta men säkert rasat samman. I skolan var det en sak man störde sig jävligt mycket på, man längtade hem, var trött, och nu är vädret tungt som tusan för man märker att det ligger både regn och åska i luften, vilket ger känsliga mig, en rejäl huvudvärk, men man får göra det bästa av situationen!

Min klänning kom inte idag heller.. Kommer den inte imorgon, då kommer jag verkligen ringa dem och dem kan förvänta sig att jag kommer vara lite förbannad. Jag fick mejl om i onsdags att den var skickad då, och jag har idag, tisdag, ännu inte fått den. Så jävla dåligt! Det börjar verkligen dra ihop sig nu, och jag vill ju veta om den passar! Fan ta posten om dem slarvat bort den.. Håll tummarna för mig snälla!

Hittade en skitfint klänning på gina tricots hemsida nu idag! Funderar på att smygköpa den till min mor.. Hon har ännu inte hittat någon klänning till vår gemensamma fest, hon är jättesvår att hitta kläder till.. Inte för att dem inte passar, utan för att hon bara säger: "Nej", till allt, haha! Så, vad tror ni om denna klänning till min mor?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0