2009.05.25

Jag HATAR huvudvärk.

Idag vaknade jag upp och det var fint väder, och nu är vädret ännu finare, helt underbart! Så jag tänkte att idag ska jag försöka äta mer regelbundet för att slippa huvudvärk.. Vad händer då? Jo, jag äter regelbundet det känns bra, men på musiklektionen kunde fan inte en enda människa rent ut sagt hålla käften! Vilket gjorde att jag fick en enorm huvudvärk, och det känns faktiskt som om det är påväg att bli migrän.. Orkar inte det alltså, för jag & pappa ska repa som fan idag inför en spelning. Så himla misslyckat.. usch!  Men annars så är dagen skitbra! Fick ytterligare två MVG! I både Sång Nivå 3, och Estetisk Verksamhet! YES!

Nu blir det en aning tidig middag, sen blir det rep.. måste samla energi!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0