2009.05.24

Söndagsmorgon. Fy fan. Vädret är skit, man är trött, och att veta att det är skola imorgon är bara blä.
Men, ska försöka att inte göra dagen så deppig som man hade kunnat göra! Så familjen ska åka iväg till min ena faster, hon har flyttat så ska ta en liten fika antar jag.. Det var ett tag sen man träffade henne så det ska bli trevligt faktiskt!

Nu tre nätter i rad har jag drömt helt otroligt mycket! Jag kommer knappt ihåg vad, men jag vet att det har varit full aktivitet i skallen när jag egentligen skall ha sovit! Skitjobbigt, man vaknar upp och det känns som om man istället kollat film hela natten.. Är man orolig? Antagligen är det så. Jag är ju skitnervös inför beskedet ang. Furuboda t ex.. också är det ju studenten.. Ja jisses, det händer mycket i livet just nu! Man hinner knappt med sig själv, och hinner ännu mindre med människor runt omkring, och det är lite jobbigt när folk inte tar hänsyn till det.. väldigt jobbigt faktiskt.

Nu ska vi iväg. Ut i det tråkiga vädret.. Jag vill ha SOL!
1 kommentarer
Postat av: Ahå

Åh, jobbigt! :( Här har det varit asfint väder! Var i Skansen hela dagen idag och latade mig ^^ Stressa inte upp kära du! Snart kommer en hel avslappnande sommar ska du se! :)

2009-05-24 @ 20:43:17
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0