2009.05.22

Uppvaknandet vid kl 9 var inte så underbart som jag hade tänkt mig.
När man satte sig upp i sängen och tittade ut, vad ser man? Moln, regn i luften och ingen sol.
Hade fönstret öppet också och fy vad kallt det var. Usch!
Vill ju ha fint väder igen. Det är okej att det regnar under natten, men på dagen vill man ju ha finfint väder!

Trots vädret, så ska vi ut på en utflykt hela dagen som bär av ner mot Ystad. Det ska bli trevligt, för Ystad är så himla vackert.. Jag verkligen älskar ställena ner mot det hållet!

Idag tror jag även min klänning kommer, vid kl 12 kommer posten och jag hoppas verkligen den är med då! Tänk om den inte passar? Då blir jag knäckt, haha! Jag vill att en ska sitta perfekt så man slipper tänka på det längre!

Tills dess surfar jag runt och kollar på andra älsklingar man skulle vilja ha.. Bland annat jeansjackan här nedanför känns som ett måste, jag vill så gäna ha den!



Jeansjacka från Gina Tricot, 349kr


Väska från Tradera (Indiska), pågående auktion.
'

Skinnväska från HM, 598kr.


Fransklänning från HM, 298kr.


Högklackade pumps från Have2.have.se, 498kr.

1 kommentarer
Postat av: Foki

svar: skorna e från bianco ^^



Kram :D

2009-05-22 @ 11:37:13
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0