2009.05.20

Idag blev det ingen konsert med klassen, men den är däremot framflyttad till konserten tillsammans med ind.valet, så det blir av i alla fall, och då känner nog de flesta sig lite mer taggade!

Annars har det varit en trevlig dag, börjat repa på låtarna till studentkonserten också, det kommer bli skitbra!
Ser verkligen fram emot studenten nu, men kommer jag in på Furuboda kommer det kännas ännu bättre att ta studenten, för då vet jag att jag har någonting att se fram emot! =)

Jag är med i lokaltidningen idag också förresten! Jag blev spontanintervjuad på stan förra veckan, och det publicerades idag.. en del pinsamma saker fick journalisten ihop, och en skitdålig bild. Tack för det! ^^ Haha!

Nu blir det övning med pappa inför våra kommande spelningar som börjar snart, ska bli riktigt roligt!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0