2009.05.18

Wow, jag vet knappt vad det är för datum längre. Dagarna bara flyger iväg!

Jag har precis kommit hem från skolan, och har äntligen fått träffa min far återigen.
En månad och en vecka har han varit borta, och det kändes som om det var alldeles för länge denna gången! Men nu är han i alla fall äntligen hemma, och en fågel viskade i mitt öra, att det ska firas med pizza. Haha!

Slutade extra tidigt idag, för vi skulle egentligen repat i skolan, men de viktigaste personerna i låtarna skolkade/var lediga, så det sket sig ganska rejält. Så nu sitter jag här, hungrig, trött, studentklännings-besatt, och måste plugga religion tills imorgon. Inte så lyckat känns det som.

Men som alltid annars får man bara bita i det sura äpplet, och bara göra saker & ting, även ifall det känns jäkligt tufft ibland, men snart är friheten i min famn. Eller ja, arbetslösheten kan man också kalla det.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0