2009.05.16

Lördag idag, och idag är det även Landskrona dagen! jippi.. eller inte.
Det enda jag kommer åka in dit för är att min bror ska uppträda med sin orkester, han gör mig så stolt!

Vaknade upp runt kl 9 -9.30, och känner mig inte utvilad. Har drömt om tornados inatt igen, det är andra gången denna veckan, och det är så jobbigt. Man är rädd hela tiden, stressad osv, och när man väl vaknar så känns det som om man inte alls sovit under natten. Fruktansvärt jobbigt. Jag brukar ha sådana perioder i mitt liv när jag drömmer om speciellt tornados, fråga mig inte varför, men nu var det längesen! Nu förstår jag inte vad motivet är för mina drömmar..

Iallafall så är vädret skittråkigt här, men jag hoppas det kan klarna upp lite till sen när min bror ska uppträda!
På tal om att uppträda, vill jag bara säga lycka till, till min far imorgon! Det är Norges Nationaldag imorgon, och min far har fått en spelning han med all säkerhet sent kommer glömma i Norge! Problemet är att han är sjuk, men jag vet att han klarar det, jag bara vet det! Så lycka till pappsen!

Dags att borsta tänderna!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0