2009.05.11

Nu är jag äntligen hemma.
Efter skolan bar det av till stan igen direkt med brorsan som skulle på trumlektion, strosade runt lite på stan bara. Sen när jag kom hem var det direkt på middagen. Idag blev det lite snabb mat, pitabröd och kycklingkebab.
SKITGOTT! Med tzatsiki (hur stavas det? Haha), och massa sallad. Mums!

Nu ska jag sätta igång låtarna tills intagningsprovet imorgon, och skrika sönder min hals.
Nä, inte riktigt.. men jag ska sjunga som fan, också ska jag plocka fram någon visa också, man måste ju ha med det.. Tror det blir "Balladen om Fredrik Åkare.. ", den är väldigt fin och den kan jag!
Vad tror ni om den? =)

Jag blir alltid lite nervös inför sådana är antagningsprov.. speciellt när det gäller kläderna, haha! Jag vill inte se för proper ut, och inte för slaffsig.. tar nog jeans och en skjorta, det borde bli bra, hahaha!

Nu borde jag öva, haha!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0