2009.05.10

Söndag idag, och fan vad segt.
Vaknade vid 10, dammsugade hela huset, och nu sitter jag här.
Jag vill inte bara sitta här idag, jag vill till Nova Lund eller Väla och dylikt.. Shoppa lite.
Hatar att bara sitta på söndagar, det är då jag har som mest energi, så störigt.

Igårkväll kollade vi här hemma på filmen "Se upp för dårarna" på tv4, haha, den är så jävla bra.
Positiv och rolig film som man kan se om och om igen. Detta var nog min fjärde gång, haha, den är så mysig.
Sen stupade jag i säng. Ända sedan i fredagsmorse har jag varit helt slut i kroppen, jättetrött!
Men idag är jag, än så länge, mycket piggare!

Får se vad man hittar på, ser inte ut som om det blir någonting alls.. Den enda jag kan fråga om att hänga med är mamma & hon städar för fullt... Suck.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0