2009.05.09 - Bröllop

Något nyvaken, men ganska klar i knoppen ändå!

Idag är det spelning på ett bröllop som gäller, ända bort i Båstad.
Båstad är en otroligt fin stad, så det ska bli kul att köra upp där återigen.

Varit lite kluven med vad jag ska ha på mig idag på bröllopet, men jag tror jag ska välja
den söta blommiga klänningen från Gina Tricot jag köpte för ett tag sen, och ett par pumps (vilka vet jag inte ännu...)
Så svårt när man inte är bröllopsgäst, tärna eller bruden själv att veta vad man ska ha på sig.
Jag är ju bara solisten som inte ska synas, haha! x)
Men det blir nog bra ändå!

Har smält gårdagens match mot Kanada, det var jättesynd, men håll med om att Kanada spelade
helt otroligt skickligt?  Vilket lag!
Bronsmatchen är på söndag om jag inte minns fel, den bara måste ses.

Sitter även och försöker välja en visa som jag ska sjunga på intagningsprovet på tisdag. Man ska välja en vanligt låt själv, sjunga en obligatorisk samt ha med en visa.
Några tips på en fin visa? Jag funderar på "Flicka från Backafall", men inte helt säker ännu..


Denna otroligt sköna och fina klänningen får det bli till bröllopet...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0