2009.05.08

En kort skoldag för mig idag, SKÖNT!
Vi hade bara ind.val, där för övrigt knappt någon kom.. Skittråkigt. Så vi gjorde ingenting.
Efter det hade vi svenska där vi snackade om spöken och drömmar, haha.
Sen var skolan färdig för idag!

Stack ner en runda till stan med Frida & Alexandra och tittade lite i affärerna i väntan på bussen hem,
och nu sitter jag här och kollar Scrubs.
Är sjukt sliten känner jag. Migränen är envis(en del kvar sedan igår), jag är hungrig och jäkligt trött, men jag måste öva på låtarna tills bröllopet imorgon..

Ska kolla vidare lite på tv och vila lite, hade en sjuk dröm inatt, vaknade vid kl 4 och kunde knappt somna om.
Jag drömde faktiskt att jag drunknade.. det var hemskt. När jag vaknade hade jag tydligen hållt andan, för jag fick verkligen andas djupt för att få luft och jag fick nästan panik.. Sen kommer jag även ihåg att solen var väldigt stark ovanför ytan.. Det sken otroligt vackert där under vattnet, det var helt fantastiskt.. men av någon anledning kunde jag inte ta mig upp, utan drunknade istället.. Helt sjukt. Vad kan det betyda?




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0