2009.05.06

FAN också!

Dagen har varit skitbra tills nu. Hade äntligen fått hem min vita klänning från Stylebystars.
Drog på den direkt, och den satt skitbra över stuss och midja, PERFEKT.
Men, såg kom jag upp till bysten.. och blev så jävla förbannad.

Bara för att man är smal, förväntar sig då dem att man inte har mer än A kupa då? Är det verkligen så?
Klänningen var ju nästan helt rakt sydd, och vad tror dem egentligen? Att INGEN har timglasfigur nu mera?

Attans, blev så jäkla ledsen. Den var helt perfekt till studenten, så jäkla fin.. Men det räcker ju inte att den passar till 2/3..
så himla besviken jag blev.

Klänningen ligger nu nerpackad återigen i min säng.. och här sitter jag utan studentklänningen som jag så gärna ville ha. HELVETE.

Den kostade 562 kronor totalt.. Någon som vill köpa den av mig? Annars får jag skicka tillbaka den..
Hade sålt den för 500 spänn jämt. Anyone?

Storleken är XS, men du kan inte ha större byst än max B-kupa.

1 kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, fan vad tråkigt att den inte passade. Den är skitsnygg..

2009-05-06 @ 22:11:54
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0