2009.05.02

Det är lördag, soligt och jag mår suveränt!
Hittils idag har jag bara kollat tv, ätit frukost (som bestod av godis.. aja baja!),
varit en runda på en loppis i byn med mamma, och härnäst ska det göras lite lunch,
och sen ska vi in till stan en runda, kan berätta mer om det sen.

Har suttit och pluggat lite till musikteori provet. Känner att det är lite svårt att plugga på dock,
det känns som om jag kan det men ändå känner jag en viss osäkerhet.. Äsch, jag vet inte. Jag hoppas det går bra i alla fall.

Senare idag ska jag göra färdigt min tavla till nutida konsten, och även spela in lite faktiskt.
Ska antagligen till Malmö imorgon och söka till Sommarchansen, då måste man ha låten man ska sjunga inspelad med sin egen röst.. Så får lägga lite tid på det! Ska sjunga "Alone" med gruppen Heart hade jag tänkt. Kan bli häftigt om jag kommer vidare till delfinalerna då man spelar med ett helt band. På uttagningen är det tyvärr bara akustiskt piano.. Men det är bara för att det ska vara så naket som möjligt, men man kan lätt missa poängen i låten då det är helheten som räknas, tycker jag!

Förresten, så har jag beställt en klänning från stylebystars.se.
Vit klänning i satintyg, 499kr. Den är SÅ jäkla fin!
Jag hoppas innerst inne den passar, för enligt måtten är det väldigt rakt sydd.. vilket är problem för mig. Jag har verkligen timglaskropp, vilket innebär att jag har långt ifrån samma mått i midja som vid byst, och denna klänningen har nästan det.. Men jag hoppas på det bästa, den är lite stretchig så håll tummarna!

Här har ni klänningen.. SÅ snygg. Skulle vilja ha skorna från Odiumclothing också.. Det hade varit pricken över i:et.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0