Vacker dag.

Idag har det varit en superfin dag.
Men jag har stött på problem på vägen.

Min älskade mormor har, för tredje gången, råkat ut för en stroke och ligger nu medvetslös.
Det gör ont i mitt hjärta då det är 50 mil till henne, enkel tur. Fort som fanken bokade mamma & jag in hotell till helgen uppe i Östergötland, och kommer resa upp dit på fredag när jag slutat skolan & stanna hela helgen.
Jag ber för att få träffa min mormor en sista gång, jag hoppas och ber verkligen för att jag hinner.

Detta resulterar i att jag inte kan gå på studentfesten på fredag.
Jag har inte gått på en enda studentfest pga. pengabrist, men sparade till den sista som vi alla
i klassen hade tänkt gå på, tyvärr måste jag svika nu, det känns jättetråkigt, men jag har inget val.
Hoppas dock att min klass skulle vilja samlas och ha en egen fest i sådana fall, det hade varit skitskoj!

För övrigt idag så var jag på Center Syd, och hittade inte den där klänningen på Gina Tricot jag letade efter, men jag hittade en del annat.
Två Sonata Arctica skivor som jag inte hade, blev skitglad när jag hittade dem. 238kr för båda, yes!
Sen bestämde jag mig även för att, nu när det är värsta vårvädret ute och solen steker som fan, att jag måste köpa
solglasögon. Då jag har väldigt dålig syn, och kunde först börja använda linser vid 13-14 års ålder, så kunde jag innan dess inte bära solglasögon, jag behövde mina vanliga glasögon. Så jag har liksom aldrig riktigt vant mig vid solglasögon, men nu hittade jag ett par RayBan inspirerade solbrillor för 99kr på KICKS som var skitballa, som jag
verkligen tänker vänja mig vid! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0