St. Patricks day!

Har inte hunnit skriva någonting idag förrän nu, kl 23.06.
Varit full gång HELA dagen!

Först till skolan, sen till körskolan och skriva lite prov, sen till Frida och ha följe till tågstationen för att sen åka med töserna till Hbg och kolla på en musikal, som inte var klok under vissa tillfällen, men det var helt okej. "The Spring awakening" hette den om jag inte minns helt fel.

Så nu sitter jag här, hemma för en gångs skull, och ska förbereda lite till inför min ensembleledning jag ska ha imorgon i skolan. Ska köra en låt med Nickelback, jag tror det kan bli väldigt bra!

För övrigt, idag är det St. Patricks day! Helst hade jag velat åka in till stan till Speakers Corner och kolla på livebandet där, dem firar St. Patricks day ikväll, men nej.. fick bli musikalen istället, lite tråkigt. För er som inte vet vad det är för dag, googla det, men MÅSTE veta vad det är. Om man tycker om Irland dvs.. som jag, jag är en liten Irlandsnörd. Haha!

(Får bli projektarbete imorgon, hann inte idag, tusan! Har skitmycket idéer nu efter musikalen!)

Så, skål på er, snart stupar jag i säng!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0