Snö igen, nej tack!

Nä, nu är det fan ta mig snö igen i hålan jag bor i.
Jag orkar inte det, så sjukt deppigt.

Det blev ingen Plantan för mig ikväll. Kom hem för bara ett litet tag sen från Helsingborg, så hinner helt enkelt inte, ganska tråkigt, men vad gör man? Hade behövts 48 timmar på ett dygn alltså.
Men jag hade trevligt med min mor & lillebror i Helsingborg. Var först hos tandläkaren med min bror, sen stack vi vidare till Väla. Mamma var så söt som betalade det jag hittade inne på H&M, jag blev sjukt glad, hon är så söt. Hittade en svart bolero i kavajmodell för 98kr på rea, även en skitsnygg väst för 98kr på rea den med. Sen fick även en mascara hänga med hem, har behövt det ett tag nu. Så tack mamma <3
Stack även till Partaj och hittade en skitsnygg töjstav jag köpte för 59kr, får se hur mycket man vågar.. haha.

Ikväll ska jag ta en dusch, platta håret och kolla på Sveriges värsta bilförare, Gurkan äger ju!
Efter det är det även programmet Medium jag faktiskt följer, inte många program jag följer men det gör jag! =) Superbra, jag är en liten nörd och tror ju starkt på sådant, men det är så sjukt intressant.

Jag försökte faktiskt plåta det jag köpt, men ärligt talat så har jag så jäkla dåligt ljus att det misslyckades totalt, men ska ha västen imorgon så kan ju se om  min underbara vän Michelle har lust att plåta den på mig!

Nu blir det att hoppa in i duschen för min del, ha det så najsigt!
1 kommentarer
Postat av: Michelle

Ehhh ehhh, ja att jag "har lust att plåta västen på dig". Bara du fixar kamera eller nått :) Ses imorgon! <3

2009-03-26 @ 21:23:17
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0