Skola imorgon?

Mår bättre nu fram emot kvällen. Halsen känns bättre, dock har jag fortfarande smärtorna i magen, men jag tror det är okej. Bara lite feber änsålänge, så mår jag bra imorgon bitti blir det skola för min del! =)

Det gick tydligen jättebra för min klass på konserten nu ikväll vilket gläder mig, men synd att jag inte kunde vara med!
Men denna gång fick jag som sagt ge med mig med att vara sjuk.. haha, men som sagt, känns bättre i alla fall.

Nu ikväll blir det bara lite TV för min del, ska lägga mig någorlunda tidigt så att man kan kännas sig pigg i alla fall imorgonbitti.

För övrigt har jag aldrig varit den där tjejen som bär scarfs och liknande, bara halsduk för att värma, men nu har jag hittat två stycken på Gina som jag fastnade direkt för, dem är prickiga och SÅ söta! 99 kr/st, det är väl ändå billigt? Jag kan ju ingenting om de typerna av accesoarer, men det verkar billigt, haha!
Har jag vägarna förbi Gina imorgon så sticker jag nog inom, hehe!

Imorgon är det ett helt år sedan min musiklärare gick bort.  Det känns väldigt tungt... men, imorgon kväll händer något spännande dock, så jag hoppas det kan bli någonting bra utav det, om jag har tur! Vad säger jag inte ännu i alla fall..

Men, sov gott, nu blir det chill framför tv:n.
Här har ni scarfsarna i alla fall!

Turkos, röd eller svart? Snälla hjälp mig, kan inte bestämma mig. Hade tänkt bära den till min svarta korta skinnjacka jag köpte på HM, den populära bikermodellen.. vilken färg hade varit snyggast till den? =)


99kr/st, Gina Tricot.
2 kommentarer
Postat av: Jesper

Svart och röd!

2009-03-04 @ 01:09:57
Postat av: Kissdockan

Första tanken är nog att röd kunde varit tufft till, och att svart alltid passar, men tror det kan kännas lite mer annorlunda och jäkligt snyggt med den turkosa faktiskt! :) Men alla var fina och passar nog utmärkt till den skinnjackan!

2009-03-05 @ 00:54:42
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0