Projektarbete - Egen låt!

Ikväll har jag suttit 2½ timme med min egna låt till projektarbetet.
Jag blir bara mer & mer nöjd för varje gång! Har äntligen fått ihop en refräng, och nu ska allting bara byggas på!
Hoppas jag en dag kan få chansen att spela in denna låten i en äkta studio med riktiga musiker, nu blir det ju bara en bra demo, men den är så jäkla bra, vill att det ska bli mer än en demo, men det får bli längre fram, det är mycket arbete.

Har lagt om lite trummor, lagt refräng och hittat massa nya snygga pad-ljud på vår andra synth som är en Triton. Den har fantastiska ljud, många utav dem är grymt bra ljud, med tanke på hur gammal synthen är!

Fortsätter imorgon, har alldeles för mycket idéer för att inte kunna fortsätta, haha!


(Sammanlagd arbetstid: 2½ timme)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0