Projektarbete

Kvällen var tänkt att ägna helt åt körteori, men så blev det inte.
Öppnade böckerna, läste lite, och sen var det kört. Stack ner till studion i källaren och jobbade istället, kunde inte hålla mig, haha!

Jag lade sista refrängerna till låten "Soulmate", men ska finslipa sången lite där sen, är inte riktigt 100% i rösten ännu, men det kommer, och sen lade jag även lite förslag på sång till min andra egenskrivna låt! Långt ifrån färdig melodi, men absolut någonting jag kommer jobba utifrån.

Så det rör sig framåt, men jag känner att den egenskrivna låten är ett enormt projekt, det är så mycket som ska göras, så många instrument, men fan vad kul det är! Haha! =)

Imorgon är det samling på skolan kl 8 för att sedan åka till Häljarp, Sandåkerskolan för en liten konsert, tyvärr kan jag inte sjunga så mycket, men lite ska jag medverka på, lite kör osv. Så nu blir det snart i säng och nanna!

(Sammanlagd arbetstid: 1 timme)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0