Projektarbete

Kom precis upp från studion, och känner mig nöjd sålänge.
Två timmar bara försvann hur fort som helst, jag satt och klippte och klistrade på min färdiga egenskrivna låt, också fixade jag sångspåret med effekter m.m. Jag tyckte det blev okej, men jag är ju aldrig nöjd.. haha!
Så NU är den 100% färdig, och det känns superbra.

Sen fortsatte jag lite på låten "Soulmate". Klippte lite av det jag hittils gjort, ville ju spela in de sista refrängerna, men det går inte, är så genomförkyld så det är omöjligt.. får väl snällt vänta antar jag. Men jag kom en bra bit på den också!

Sen kollade jag ju även in min & pappas egenskrivna låt, och försökte struktuerara upp den lite, det gick helt okej, och hinner jag bara innan projektet ska lämnas in, då kommer låten bli maffig alltså, haha. Introt är så pampigt! Love it.

Ska vila upp mig lite nu, mår inte riktigt bra, så ska jag försöka fortsätta med projektet senare! =)

(Sammanlagd arbetstid: 2 timmar)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0