Nähä.. inte enligt planerna.

Idag blev det inte som jag tänkt mig. Väla får vänta tills imorgon,
och idag blir dagens händelse sjukhuset kl 16.30.
Så jävla jobbigt, är trött på det här nu. Tredje veckan jag inte är frisk, och nu är det nästan värre än någonsin då det satt sig på ett viktigt organ, njuren.

Hoppas fan de får fram någonting, för nu vill jag bara ha medicin så skiten kan försvinna. Trött på att ha ont hela tiden. Fyfan, det är ett helvete.
Så snälla, håll tummarna för mig att dem hittar någonting (inget jätteallvarligt dock) så att jag kan få hjälp att bli frisk.
1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Krya på dig, hoppas att det inte är något allvarligt! Kram

2009-03-22 @ 14:08:00
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0