Kreativiteten flödar!

Ytterligare mer än ca två timmar i studion idag, helt underbart.
Har fått ihop pampigt intro, vers och brygga, och nu ska en maffig refräng påbörjas, helt klart.
Är sjukt nöjd med låten hittils, även om den inte kommer bli exakt så som jag vill ha den tills vi lämnar in projektet kommer jag vara supernöjd, för det är ju bara en demo. Tänker absolut spela in denna låten i en professionell studio sen, känner att det är ett måste! ;)

Så nu är jag helt sjukt trött, haha! Sitter och tittar på studentmössan.. det är så otroligt blandade känslor.
Sakna klassen? Ja, helt klart. Skönt att inte behöva studera mer? Ja, verkligen. Men samtidigt hade jag faktiskt velat gå ytterligare 3 år med tanke på att det knappt finns jobb där ute i världen nu när vi tar studenten, låter inte klokt kanske, men så känner jag! =)

Känner att duschen kallar, och efter det ska jag lyssna på Sonata Arctica och platta håret. Att lyssna på Sonata samtidigt som jag plattare håret är en måste grej för mig, det får tiden att rinna iväg. Tar minst 45 minuter att platta mitt jäkla hår, så får ju fördriva tiden med något! ^^

(Sammanlagd arbetstid: ca 2 timmar)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0