Jobbat!

Ikväll har jag jobbat i studion ännu en gång. Denna gång blev det inte så mycket med mitt egna projekt,
utan med några andras, men ingenting jag kan avslöja i dagsläget tyvärr! Men det har gått superbra och jag är nöjd!

Men tiden bara flyger iväg, det är helt sanslöst! Dagarna bara försvinner från mig, snart är det ju slutprov.... HERREGUD! Det känns som om det var igår jag var hos min körlärarinna för första gången och var nervös som satan i gatan! Men se nu, nu är jag nästan färdig.. känns ofattbart. Vill så jäkla gärna ha körkortet, en enorm frihet det kommer bli, speciellt när man bor i en håla som jag gör.. haha! Det första jag ska göra ifall jag klarar uppkörningen är nog att köra till Nova Lund. Det är inte ofta jag kan komma dit på helgerna, och jag älskar det stället.. Tänk att kunna köra dit, själv eller bara ta med sig några kompisar! Lovely!

Nu är klockan snart 22, så jag borde verkligen hoppa in i duschen nu, studion tog lite längre tid än vad jag tänkt mig.. men så blir det ibland, studio tar mycket lång tid, det måste man veta om, det är ingen dans på rosor, men det är fan kul ändå! =)
 
Sen efter duschen ska jag försöka sova tror jag, börjar kl 9 imorgon och musik hela dagen, behöver energin!
Good night sweethearts!


Jag i fredags innan jag stack till Frida & company!
1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Nova är mega trevligt! Bor 10 minuters gångväg därifrån, vi borde ta en runda dit tillsammans någon dag :D

2009-03-30 @ 17:35:02
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0