Haha!

Sitter här nu ikväll och pratar med kära Michelle & Micke från min klass på msn, jag dör av skratt. Haha!
Äntligen kände jag att jag kunde ta en ledig kväll och bara slappa, tar projektarbetet imorgon, så underbart.

Projektarbetet ska tydligen vara inlämnat den sista april istället, vilket kändes som en lättnad, för då kan jag lägga ännu mer tid på att mixa, plus att jag kan skriva en riktigt bra utförlig och genomgående slutrapport, tummen upp för det!

Nu ska jag sitta här i soffan och snacka vidare med underbaringarna, medans min far & bror glor på fotboll.. så jäkla tråkigt, haha!

Körskola imorgon kl 09.50, börjar verkligen dra ihop sig. Håll tummarna för mig! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0