Gina Tricot

Nu ikväll har jag gått igenom mitt muntliga tal till nationella prövningen i Svenska B.
Jag vet nu precis vad jag ska snacka om, då jag har en del erfarenhet inom ämnet.
Ska absolut försöka utnyttja PowerPoint som man får lov att använda, blir oftast lite lättare
och känns bättre om man kan ta hjälp av det, annars blir det lätt tråkigt om man bara står rakt upp och ner.
Men jag ska göra mitt bästa, nationella prövningarna nu är nämligen avgörande för mig, min lärarinna sa att blir det bra på proven får jag MVG i slutbetyg, så jag ska göra mitt bästa så får vi se om det räcker till! =)

Annars ikväll har jag bara läst SOLO och kollat rundor på internet på alla fina klänningar som kommit in på b la Gina Tricot! Sjukt fina klänningar! Klänningarna från Elise Ryan på Nelly's hemsida är fantastiska, och kostar 599kr, men även Gina Tricot har fått in otroligt lika klänningar för 299kr, supersnygga är dem!

Här får ni lite pics på mina favoriter ikväll!



Slitna Jeans, Gina Tricot 399:-
Platåsandaler,
Scorett 650:-
Armband,
have2have.se 99:-
Tygväska,
Topshop 32£
Klänning Elise Ryan,
nelly.se 599:-
Elise Ryan inspirerade klänningar, Gina Tricot 299:-/st.
Klänning röd m. vita prickar, Gina Tricot 199:-
Vit tygsko (finns fler färger),
DinSko 249:-

Den vita klänningen i mitten kan jag tipsa som studentklänning, så jäkla snygg!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0