Fly With the Black Swan...

Nu vet jag att jag är på rätt väg. Att få det bekräftat, och få den energin.. Det var otroligt.
Ikväll var jag & mamma på en liten tillställning kan vi kalla det, och jag behövde all den energin jag fick.
Känns bra att veta att.. ja, man inte är ensam här i världen. Jag påstår inte att jag är det nu, men att verkligen få det bekräftat känns oerhört skönt.

Så, imorgon ringer doktorn med provsvaren kl 9, sen efter det är det bara projektarbete för min del. Ska verkligen jobba imorgon, har energi till det nu känner jag, jag är på rätt väg.

Bort med det dåliga, och behåll det bra. Älskar min familj så otroligt mycket, och är så glad för mina vänner.
Att känna att man saknar skolan pga. människorna är underbart, haha, alltid garanterat garv i min klass. Fantastiskt underbart.

Nu ska jag nog förbereda lite inför projektarbetet imorgon, strukturera upp vad som ska göras t ex. Ska nog skriva lite på en låttext också jag har i huvudet.. kan nog passa in någonstans.

Sov gott annars people.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0