2009.03.30

Oj vilken lång dag. Men är redo för imorgon känns det som, håll tummarna!

Idag var det skolan först & främst, hjälpte Michelle med hennes inspelning.
Hon fixade ju det, blev så stolt över henne! Hon kan om hon vill den människan, men hon är så osäker på sig själv vissa stunder, och det gör mig lite ledsen när jag vet vad hon kan, men idag visade hon fan att hon kunde, och jag blev störtnöjd! =) Hoppas att vi kan fortsätta lite på fredag, vore sjukt skoj, för jag lär mig samtidigt en massa i Cubase!

Sen blev det körskolan, och sen hem! Nu sitter jag här mätt och glad, och ska förbereda mig för att gå ner till studion och jobba lite. Är ganska sugen på att spela in låten "Amanrath" med Nightwish, har en sjukt bra instrumental bakgrund på den, så det känns ganska lockande.

Så ljust det är ute nu förresten, skönt ändå att ställa fram klockan på sätt & vis får jag ju säga.
Men imorgon när jag vaknar upp vill jag inte se en jäkla massa dimma, vill ju ha en underbar vårsol!

Nu kan jag inte hålla mig, måste ner till studion! Skriver senare ifall jag får något vettigt gjort! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0